Dag 2 van Carson naar Las Vegas

18 september 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag is het inderdaad echt begonnen, dit is wat we ons voorstelde.
Om 7 uur waren we al uit bed, na voor mij een heerlijke nacht en voor Ed een jetlag nacht.
Eerst even naar Walmart geweest voor een koelbox en boodschappen. Viel me best een beetje tegen, niet zo goedkoop. Alleen makeup en elektronica is bizar goedkoop voor goede merken (Phillips dolby surround set voor $180, Sony 40 inch lcd $350 en een L'Oréal duo lipstick voor $5)
Daarna zijn we echt op pad gegaan, we hadden nog 440km te gaan. Er stond een file door een ongeluk, maar omdat we met z'n 2en zijn mogen we gebruik maken van de carpoollane waar je alsnog gewoon 100 kan rijden. Heel vaag om zo hard te rijden als ze ernaast stil staan.
Na een half uurtje rijden begon het al echt onbewoonder te worden. Af en toe zie je in the middle of nowhere een paar trailers staan met wat auto's.
Ook heel apart om te zien dat er ineens na een heuvel een mega groot dorp te zien wat gewoon 1 grote outlet stad was.
Ja je zou verwachten dat ik hier wilde stoppen, maar winkels hebben ze in Nederland ook.
We zijn een paar afslagen verder afgeslagen richting een 50's diner, nou jullie zullen aan de foto's zien dat we dit niet hadden willen missen.
Ook kwamen we langs een tank terminal, leuk om de Amerikaanse versie te zien, maar ziet er bij ons toch gelikter uit :-)
Ineens waren we in de bewoonde wereld, wat begon met een winkelstad en gokstad, miniatuur vergeleken met Vegas natuurlijk, maar om een beeld te schetsen, er stond maar 1 hotel, maar die had wel een mega grote achtbaan erbij!
We gingen even winkelen, waar ik keurig niks gekocht heb en Ed een puma trainingspak. Ik zag er zo veel dat ik het niet meer wist.. En aangezien we nog een maand hebben doe ik het rustig aan :-)

Van het lelijke crappy LA zitten we dan "ineens" in een super deluxe hotel, met valet service, onder de palmbomen aan het zwembad met een cocktail van 18 dollar PER STUK!
Asociaal, maarja moet ik Ed maar niet naar de bar sturen..
We hebben nu, uhm, gechilt in onze mooie kamer en gaan zo een restaurantje zoeken en dronken worden.
HONEYMOON BABY!
Van reisblog naar fotoboek