Dag 26 nog een dagje Palm Springs

12 oktober 2013 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Heerlijk wakker worden bij de fontein, onder de palmbomen. Vandaag toch wel iets buiten het resort doen, met de gondel de bergen in.
Ik had eigenlijk verwacht dat we voor een paar dollar een stukje in een karretje zouden rijden met een view over Palm Springs.
Was dus iets meer als een paar dollar, en je werd met een bigass skilift de bergen in gebracht waar ze winkeltjes, een museum een filmzaal, een bar, en restaurant hebben.
Je kon daar tot 20uur blijven als je zou willen, maar een stukje naar beneden lopen en wat view points pakken was voor ons wel weer genoeg.
Mooier als ons resort is het toch niet. Boven de palmbomen komen ook fantastische bergtoppen uit, die je perfect ziet vanuit het zwembad.
Helemaal nu we weten dat het in NL harder dan ooit regent willen we nog even deze zomerdagen pakken.

Zo apart dat als je 2 uurtjes van de kust vandaan bent iedereen die je tegenkomt weer zo vriendelijk is.
Heel de week langs de kust niet meer engels hoeven praten dan een bestelling of hallo en dag. Hier weet zelfs de slager dat we op huwelijksreis zijn en waar we allemaal geweest zijn.

Vandaag was verder eigenlijk hetzelfde als gisteren. Zwemmen, tennissen, barbecuen en Alcatraz kijken.
Morgen de laatste dag hier en dan hebben we nog 1 volle dag in LA.
Geen idee wat we daarmee gaan doen.. Zoveel keuze..