Dag 1 aankomst LA

17 september 2013 - Carson, California, Verenigde Staten

Het is nog nooit gebeurd, maar ik was sneller uit bed dan Ed toen de wekker om 4:30 ging. We lagen pas rond 00:30 op bed dus was een kort nachtje.
We konden lekker doorrijden naar Schiphol waardoor we een uur vroeger dan nodig is er al waren.
Dat was geen probleem, want omdat we met de vliegpunten van Bernard zijn gegaan hadden we priority service en mochten we gratis eten en drinken in de business lounge (not too shabby for Miranda :-P)
De vlucht duurde 11 uur, waarvan ik er zeker 7 heb geslapen :-) Elke 2 uur werd ik even wakker om te eten of omdat ze iets opriepen.
Dat was ook wel de moeite waard om wakker te worden want het uitzicht boven Iceland was prachtig.
Om 12 lokale tijd kwamen we aan op LAX, Ed nog steeds best bang dat hij niet zomaar naar binnen zou mogen, maar het had niet soepeler kunnen gaan. Van landen tot buiten staan heeft nog geen 15 minuten geduurd.
Precies toen we dachten dat het allemaal perfect was verlopen kwamen we binnen bij het autohuur bedrijf...
Een wachtrij van 1,5 uur :O
We hadden gelukkig genoeg te zien daar zodat de tijd toch nog redelijk snel ging.
Na een half uurtje rijden waren we bij ons hotel, eerst even wat boodschappen gehaald en nu toch wel toe aan een bed en douche.
Even nog een uurtje relaxen en dan naar de Mac op de hoek voor we mogen slapen. En dan morgen begint het echt! Naar Las Vegas!!
Heel snel weg uit het lelijke Los Angeles!

1. Heidi:
    Hoi Miranda en Edwin,

Wat een heerlijk begin van jullie reis. De foto's van boven IJsland zijn geweldig! Veel plezier straks in Las Vegas en niet al je geld vergokken hoor!

Groetjes, Heidi
  2. Sandra:
    18 september 2013
    Gaaf zeg, ik ga jullie volgen.
    veel plezier!
    X san
  3. Gusty van Wijngaard:
    18 september 2013
    Wat is het leuk geschreven! Echt een plezieer om te lezen, kinders.

Mama en EllenVooral genieten van de reis wij genieten van de bloq
  4. Ed en Miran:
    18 september 2013
    Wat leuk om een reactie van me moedertje te zien, type je zelf toch mama?
    Vind het leuk om het verslag bij te houden dus komt goed elke dag.
  5. Roland en Jannie:
    18 september 2013
    Wij volgen jullie dus blijf schrijven!