Dag 1 aankomst LA

17 september 2013 - Carson, California, Verenigde Staten

Het is nog nooit gebeurd, maar ik was sneller uit bed dan Ed toen de wekker om 4:30 ging. We lagen pas rond 00:30 op bed dus was een kort nachtje.
We konden lekker doorrijden naar Schiphol waardoor we een uur vroeger dan nodig is er al waren.
Dat was geen probleem, want omdat we met de vliegpunten van Bernard zijn gegaan hadden we priority service en mochten we gratis eten en drinken in de business lounge (not too shabby for Miranda :-P)
De vlucht duurde 11 uur, waarvan ik er zeker 7 heb geslapen :-) Elke 2 uur werd ik even wakker om te eten of omdat ze iets opriepen.
Dat was ook wel de moeite waard om wakker te worden want het uitzicht boven Iceland was prachtig.
Om 12 lokale tijd kwamen we aan op LAX, Ed nog steeds best bang dat hij niet zomaar naar binnen zou mogen, maar het had niet soepeler kunnen gaan. Van landen tot buiten staan heeft nog geen 15 minuten geduurd.
Precies toen we dachten dat het allemaal perfect was verlopen kwamen we binnen bij het autohuur bedrijf...
Een wachtrij van 1,5 uur :O
We hadden gelukkig genoeg te zien daar zodat de tijd toch nog redelijk snel ging.
Na een half uurtje rijden waren we bij ons hotel, eerst even wat boodschappen gehaald en nu toch wel toe aan een bed en douche.
Even nog een uurtje relaxen en dan naar de Mac op de hoek voor we mogen slapen. En dan morgen begint het echt! Naar Las Vegas!!
Heel snel weg uit het lelijke Los Angeles!