Dag 21 van Pismo Beach naar San Diego

7 oktober 2013 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag eindelijk een free complimentary upgrade gekregen, it's about fucking time..
Die hebben we gekregen omdat we 4 nachten blijven.
Komt perfect uit, want we hadden hier voor een goedkoop hotel gekozen, om in Palm Springs de laatste 3 nachten super luxe te doen. Nu zitten we voor nog geen 40 euro per nacht in de kingsuite :-)
Ed voelt zich al heel de dag beroerd en is meteen in bed gekropen.
Het was toen al 18uur, we hadden een lekkere lange stop gehouden in Santa Barbara.
Ben blij dat we nu in San Diego zijn, maar Santa Barbara is wel heel leuk. Toch ietsje anders als de andere plaatsen langs de kust.
Wel weer een pier met restaurants en wat winkels, maar hier voor het eerst in California geen crappy gebouw gezien.
Zoals de foto die ik gisteren geupload had, van de winkel 'Pismo Beach food'
Dat soort winkels kom je overal tegen, had dat echt niet verwacht in Amerika, zeker California niet.

Zoals de laatste paar dagen maar de pier op en een biertje halen.. Portie calamari erbij, maar als je kleine inktvisjes voorschotelt in plaats van de niet-herkenbare ringen, mot ik ze niet. En zelfs Ed was hiervan niet echt gecharmeerd..

De reis verder ging voor mij best snel, ik had bijna 2 uur liggen slapen hihi
(Ed was chago en zei ga jij lekker slapen.. Zoals een goede vrouw betaamt luisterde ik acuut naar mijn man :-P )
Was totaal een rit van 5 uur, dus ben het grootste deel wel de perfecte bijrijder geweest hoor :-) En hij wilde echt niet achter het stuur vandaan..

Rond 19:30 zijn we wat gaan eten in het restaurant beneden. Een goed Mexicaans restaurant, maar Ed was nog steeds ziek dus zijn daarna maar weer naar de kamer terug gegaan.

Gisteren waren we nog van plan allerlei parken af te gaan, vandaag al weer planning veranderd..
Morgen gaan we eerst uitslapen en dan snorkelen in de La Jolla Cove. En moeten toch nog 1 x naar de winkels, in Palm Springs zit er een tennisbaan bij het hotel (ja zei toch laatste weekend word luxe) de rackets hebben we al, maar even voor de zekerheid ballen halen.

Woensdag gaan we naar Sea World, wat ook een attractiepark en aquapark is.
We hebben wel 2 dagen nodig als we dat willen doen en we de 3 shows en verblijven willen zien.

Maar dat kan morgen zomaar weer veranderen :-)

Fijne dinsdag allemaal xxx

1. Carina&Marnix:
    8 oktober 2013
    Geweldig dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben. Echt een superlange vakantie. Je mag altijd wat eerder naar huis komen haha. We missen jullie en we wensen jullie weer/nog steeds een supergoeie verder beloop van de vakantie. Beterschap voor Ed en anders even doorbijten en na de vakantie uitzieken. Dikke knuffel en kus van ons.
  2. Mieke:
    Beterschap Edwin!!!!!!!!!!!!! X
  3. Heidi:
    8 oktober 2013
    Ay, da's niet leuk om je ziek te voelen tijdens zo'n mooie reis. Veel beterschap, Edwin.