Dag 16 dagje Oakhurst

2 oktober 2013 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Precies zoals Marnix had voorspeld; na een week of 2 is dit gewoon je leven en weet je niet beter.. Morgen gaan we weer op avontuur, maar vandaag lekker een dagje "thuis"
Eigenlijk niet echt boeiend voor het reisverslag, maar weet in ieder geval dat Carina en mijn moedertje niet zullen accepteren dat ik een dag oversla ;-)

Ed had al boodschappen gedaan voor ik wakker was (lekkere vroege vogel) dus ik kon de dag met een ontbijt op bed beginnen.
Toen samen de was gedaan en lekker een uur of 2 in het zwembad geweest.

Op de terugweg zagen we een hert met 2 jonkies, vlakbij onze kamer, super schattig!
Zit hier ook helemaal vol met grijze eekhoorns die een grote fluffystaart hebben (hebben we helaas ook vaak platgereden op de weg gezien)

Uiteraard ook even gewinkeld, weer geen schoenen, ze verkopen hier wel hoge hakken, maar mijn god wat maken die Amerikanen afschuwelijk lelijke schoenen!

We hebben wel een tennisracket gekocht, zelfde als jij hebt Kev.. Misschien moet je stoppen met lezen..
Ze kosten hier $49,95
(in NL rond de €180)

Na deze ontzettend drukke dag was het tijd voor een tukkie.. Tot 19uur :-)
Daarna nog steeds lui, we zijn niet eens voor het avondeten eruit gegaan.

Ben wel een uurtje wezen fitnessen, dat dan weer wel (bedoel dus letterlijk fitnessen in de fitness ruimte hier)

Morgen weer een boeiender verhaaltje verwacht ik..
Dikke knuffel van familie Tijs hihi
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Heidi:
    3 oktober 2013
    Hoi Miranda en Edwin.

Zulke dagen heb je ook nodig, even energie opdoen voor de volgende dagen en de enorme hoeveelheden indrukken verwerken. Iets meer dan 2 weken onderweg, maar je maakt meer mee dan thuis in 2 maanden tenslotte. Ik hoef niet te vragen of jullie het naar je zin hebben, dat blijkt meer dan voldoende uit de verhalen. En zelfs het verhaal van een rustdag is nog leuk om te lezen. (Ik zou het ook jammer vinden als je een dag over zou slaan.)

Liefs, Heidi
  2. Kevin:
    4 oktober 2013
    Lekker toch zown dagje niets!!
    Is altijd nog beter als hier opstaan voor de dagdienst. (Het is hier 05;54)

Mooie Prijs voor een tennisracket ik heb gelezen dat jullie dezelfde rackets hebben gekocht als ik heb.. Als jullie niet meer naar Nederland willen komen kom ik wel naar jullie toe! Veel plezier de komende helft.

Xxx voor jullie
    Kevin
  3. Ed en Miran:
    5 oktober 2013
    Bedankt voor de reacties weer, vind ik leuk :-)

Amerika is geweldig, maar NL is echt wel een beter land hoor, dus we komen gewoon terug!

xxx